WORD پکیچ روش اجرایی تامین و تحویل تجهیزات حفاظت فردی (PPE) HSE

WORD پکیچ روش اجرایی تامین و تحویل تجهیزات حفاظت فردی (PPE) HSE

هدف از تدوين اين روش اجرایی، شرح نحوه تامین، تخصیص و تحویل وسايل حفاظت فردی در دوره های زمانی مناسب و متناسب با موقیت شغلی افراد می باشد. همچنین، ساز و کار مربوط به آموزش بکارگیری این تجهیزات در بدو استخدام و به صورت دوره­ای حین کار و نظارت بر استفاده پرسنل مورد نظر می­باشد.

 دامنه کاربرد: این روش اجرایی در کلیه پروژه­های شرکت کاربرد دارد.

تجهیزات حفاظت فردي (PPE): تمامي تجهيزاتي كه حفاظت لازم در برابر عوامل و شرايط آسيب­رسان و ناايمن را فراهم مي‌كند. شامل انواع ماسك، كلاه ايمني، كمربند‌هاي ايمني و وسایل حفاظت فردی با توجه به نوع شغل تعریف می­شود.

حواله درخواست تحویل تجهیزات حفاظت فردی: حواله در واحد HSE به اینصورت تعریف می­شود که جهت تحویل هر قلم لوازم تجهیزات حفاظت فردی بدون تحویل داغی (در صورت نیاز)، دریافت پیش از موعد، عدم تطابق با ماتریس تحویل تجهیزات حفاظت فردی به پرسنل و دریافت بیش از استحقاقی این لوازم نیاز به صدور این حواله و دریافت تاییدیه از واحد HSE نیاز می­باشد.

 کاردکس تحویل تجهیزات حفاظت فردی: کاردکس در واحد HSE به نحوی تعریف می شود که قابلیت ردیابی و کنترل مقداری هر قلم لوازم تجهیزات حفاظت فردی را در هر بازه زمانی و تاریخی که نیاز باشد، گزارش نماید.

این فایل حاوی یک روش اجرایی و فرمها و فایل ماتریس و بانک اطلاعاتی بشرح ذیل می باش:

-بانک اطلاعاتی اخطارهای کتبی و جرائم HSE

- آئین نامه وسایل حفاظت فردی

-فرم آموزش حین کار (TBM)

- رسید تحویل تجهیزات حفاظت فردی و تعهد استفاده

- فرم حواله درخواست تحویل تجهیزات حفاظت فردی

- کاردکس تحویل تجهیزات حفاظت فردی

- فـرم اخطار کتبی و جریمه HSE

- ماتریس تحویل تجهیزات حفاظت فردی (PPE)

دانلود

پیشگوی اعظم

من از دوران نوجوانی رویایی داشتم! رویای تاسیس یک مکان برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات خودم و همچنین جایی برای دانشجویان و دانش آموزان عزیز که بتوانند تمامی مقالات و جزوات مورد نیاز خودرا از طریق یک سایت مرجع تامین کنند.اکنون،این رویا،godofdoc (خدای داکیومنت) نام دارد D:a

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *