کانال های بازاریابی ارائه ارزش به مشتری PPT

کانال های بازاریابی ارائه ارزش به مشتری PPT

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت کانال های بازاریابی ارائه ارزش به مشتری 

فرمت : PPT

حجم : 0.18 مگابایت

تعداد اسلاید : 39

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

خلاصه اهداف :

 

هدف 1: چرا شرکت ها کانال های بازاریابی را بکار می گیرند و در مورد وظایفی که این کانالها ایفا می کنند بحث کنید .

هدف 2: در مورد نحوه تعامل اعضای کانال و نحوه سازماندهی آنها به منظور اجرای فعالیتهای کانال بحث کنید .

هدف 3: گزینه های عمده کانال را که پیش روی شرکت است ʻ مشخص کنید .

هدف 4: در مورد ماهیت و اهمیت تدارکات بازاریابی و مدیریت یکپارچه زنجیره عرضه مواد اولیه بحث کنید .

 

کانال بازاریابی(کانال توزیع):

مجموعه ای ازسازمانهای وابسته به یکدیگر که در عرضه یک محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف توسط مصرف کننده یاکاربر تجاری به شرکت کمک می کنند

انواع کانال های بازاریابی:

1)کانال های بازاریابی مستقیم:

هیچ رده واسطه ای وجود ندارد وشرکت ازطریق فروش خانگی ودفتری ویااز طریق وب وتلفن محصولات را بفروش می رساند.

 

2)کانال های بازاریابی غیر مستقیم:

شرکت به منظور تسهیل در عرضه محصولاتش به خریداران نهایی لایه های واسطه را ایجاد وگسترش می دهد.

 

اهمیت وتاثیر کانالهای بازاریابی انتخابی برشرکت:
الف)قیمت گذاری:بستگی به این دارد
الف)آیا شرکت با زنجیره های کشوری ارائه کننده محصولات ارزان قیمت کار می کند.
ب)فروشگاههای ارائه کننده محصولات ویژه وبا کیفیت را بکار میگیرد.
ج)مستقیم از طریق وب
محصولاتش را به مصرف کننده می فروشد.
ب)نیروی فروش ونحوه ارتباط با مشتری:بستگی به
میزان تشویق ‚ تعلیم ‚ انگیزه وپشتیبانی مورد نیاز شرکا(اعضای) کانال بازاریابی
(شبکه های توزیع کالا) دارد.
ج)تولید محصولات جدید:بستگی به
میزان تناسب آن محصول با قابلیت های اعضای کانال(شبکه توزیع)دارد.
د)دستیابی به مزیت رقابتی:بستگی به
شیوه توزیع خلاقانه بکار گرفته شده توسط کانالهای بازاریابی(شبکه توزیع)دارد.
ه)تعهدات بلند مدت شرکت نسبت به اعضای شبکه توزیع(کانال بازاریابی).

 

دانلود

پیشگوی اعظم

من از دوران نوجوانی رویایی داشتم! رویای تاسیس یک مکان برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات خودم و همچنین جایی برای دانشجویان و دانش آموزان عزیز که بتوانند تمامی مقالات و جزوات مورد نیاز خودرا از طریق یک سایت مرجع تامین کنند.اکنون،این رویا،godofdoc (خدای داکیومنت) نام دارد D:a

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *