کارآفرینی – تاسیس کافی شاپ

کارآفرینی - تاسیس کافی شاپ

لینک دانلود "  MIMI file " پایین همین صفحه 

 

تعداد صفحات " 14 "

فرمت فایل : "  word  "

 

فهرست مطالب :

  1. خلاصه اجرايي

 

 مشخصات مدير و همکاران

 

  1. توضيح محصول
  2. بازار، مشتريان، رقبا و روشهاي تثبيت موقعيت و بازاريابي
  3. توجيه اقتصادي طرح

 

الف- سرمايه‌گذاري ثابت

 

الف-1) زمين

 

 

الف-2) محوطه‌سازي

 

الف-3) ساختمانها

 

الف-4) ماشين‌آلات

 

الف- 5) تاسيسات

 

الف-6) وسايل نقليه

 

الف-7) تجهيزات اداري

 

الف-8) هزينه‌هاي قبل از بهره‌برداري

 

جمع کل سرمايه‌گذاري ثابت

 

ب- هزينه‌هاي جاري

 

ب-1) مواد اوليه و نهاده‌هاي توليد

 

ب-2) حقوق و دستمزد

 

ب-3) هزينه نگهداري و تعميرات

 

ب-4) هزينه استهلاک

 

ب-5) سوخت و انرژي

 

سرمايه در گردش

 

جمع کل سرمايه‌گذاري طرح

 

ج- قيمت تمام شده محصول

 

د- فروش

 

سود ناويژه

 

سود ويژه

 

 

بخشی از  فایل  :

 

  1. خلاصه اجرايي:

 

اين تيم در نظر دارد يک واحد تجاري به مساحت 60 m2 را به عنوان کافي شاپ در محلة عباس آباد تهران (خ بهشتي) راه اندازي نمايد. هزينة مورد نياز 980 ميليون ريال پيش‌بيني مي‌شود.

 

درآمد مطمئن و پايدار حاصل از فعاليت در صنعت غذا و نوشيدني، سودي رضايت بخش و البته رو به رشد را در اين کسب و کار پيش رو ترسيم مي‌کند. روحية تنوع طلبي در قشر جوان موجب شده است که براساس آمار، بخش عمده‌اي از اوقات فراغت و بودجة خود را در مراکز تهيه و توزيع انواع خوراک و نوشيدني صرف نمايند. جذابيت و تنوع ذاتي محصولات کافي شاپ‌ها، اين مراکز را به يکي از پرطرفدارترين اماکن عمومي در ميان جوانان تبديل کرده است.

 

تيم پيشنهادي با تکيه بر: سوابق کاري و دوره‌هاي آموزشي طي شده. قابليتهاي ويژه و منحصر به فرد در ارائة محصولات. روش‌هاي نوين بازاريابي مورد نظر. ظرفيت تنوع دهي به محصولات با استفاده از خصوصيت انعطاف‌پذيري آن، رضايت خاطر و وفاداري مشتريان خود را تضمين خواهد نمود.

 

محيط آرام و دور از هياهوي شهر در مکان مورد نظر، شرايط آن از لحاظ توانايي اقتصادي ساکنان و موقعيت واحد به لحاظ نزديکي به خوابگاه دانشويان [دانشگاه خواجه نصير] جلب و جذب مشتري و فروش مناسب را نويد مي‌دهد.

 

  1. توضيح محصول

 

صنعت غذا و نوشيدني (F & B) از مهمترين بخش‌هاي فعاليت اقتصادي است که دلايل بسياري نيز بر ادامة رشد آن وجود دارد. در کشور ما ايران از قديم الايام قهوه‌خانه‌ها (که امروزه جاي خود را به کافي شاپ‌ها داده‌اند) جذابيت و ارزش خاصي ميان تودة مردم داشته‌اند. امروزه کافي‌شاپ‌ها با ارائة انواع بستني و شيريني‌ها، نوشيدني‌هاي گرم و سرد (به خصوص انواع قهوه) جايگاه ويژه‌اي نزد مردم به خصوص نسل جوان دارا هستند. اين قشر از هر فرصتي براي حضور در اين اماکن استفاده کنند. تنوع محصولات کافي شاپ، عدم وابستگي محصولات به تغييرات سياسي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي، ظرفيت و امکان تغييرات و تنوع دهي به علت انعطاف‌پذيري محصول باعث جذب و گرايش جوانان به عنوان مصرف کننده و افراد توانا براي فعاليت در عرصة توليد شده است.

 

 

 

  1. بازار، مشتريان، رقبا و روشهاي تثبيت موقعيت و بازاريابي

 

محصولات کافي‌شاپ معمولا بين جوانان طرفداران بيشتري دارد. خصوصيت ذاتي اين محصولات در تنوع پذيري از دلايل اصلي گرايش نسل جوان به مصرف مداوم آن است و با استفاده از همين ويژگي مي‌توان سلايق مختلف را تأمين و راضي نمود. استفاده از روش‌هاي خلاقانه در تهيه و ارائة محصول مي‌تواند ضامن رضايت و علاقه‌مندي مشتريان براي حضور مجدد در کافي‌شاپ باشد. تيم در نظر دارد قبل از افتتاح واحد، اقدام به تبليغات در وب سايتها و وبلاگهاي نوجوانان و جوانان و همچنين نشريات مورد توجه اين گروه سني نمايد. تزئينات داخلي مورد علاقة جوانان، راه‌اندازي سايت براي کافي‌شاپ و ارائه برنامه‌هاي خاص براي جوانان در اين سايت، برگزاري قرعه‌کشي ميان مشتريان دائمي کافي‌شاپ نيز جهت جلب مشتري بکار گرفته مي‌شود. رفتار حرفه‌اي کارکنان در اين کافي‌شاپ به طور قطع در ميان رقبا کم نظير خواهد بود.

 

برنامه‌اي بلند مدت هم براي گسترش کسب و کار (در مرحلة اول، افزايش قضائي اين کافي‌شاپ و در مرحلة دوم افتتاح شعبة دوم) بررسي شده است.

 

 

 

دانلود

پیشگوی اعظم

من از دوران نوجوانی رویایی داشتم! رویای تاسیس یک مکان برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات خودم و همچنین جایی برای دانشجویان و دانش آموزان عزیز که بتوانند تمامی مقالات و جزوات مورد نیاز خودرا از طریق یک سایت مرجع تامین کنند.اکنون،این رویا،godofdoc (خدای داکیومنت) نام دارد D:a

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *