پاورپوینت کامل و جامع با عنوان استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی در 27 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی در 27 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

بازرگانی یا کامِرس (به انگلیسی: Commerce) سامانه یا محیطی است که بر چشم‌انداز کسب‌وکار یک اقتصاد یا ملت‌دولت تأثیر می‌گذارد. در حالی که کسب‌وکار (سوداگری) به فعالیت‌های ارزش‌آفرین یک سازمان به منظور سود اشاره دارد، بازرگانی به معنای کل سامانهٔ اقتصاد است که محیطی برای تجارت تشکیل می‌دهد. این سامانه شامل سامانه‌های قانونی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، و فناورانه است که در حال عملیات در هر کشوری هستند. همچنین می‌توان از آن تحت عنوان دومین جزء کسب‌وکار یاد کرد که شامل همهٔ فعالیت‌ها، عملکردها و مؤسسات درگیر در انتقال کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده می‌باشد.

 

فهرست مطالب:

جهاني شدن

جهاني شدن بازارها

جهاني شدن توليد

استراتژي بين المللي

استراتژي چند كشوري (چند محلي)

استراتژي جهاني

استراتژي فرا مليتي

شراكت استراتژيك در قلمرو جهاني

ماهيت شراكت استراتژيك بين المللي (جهاني)

خصوصیات همکاری استراتژیک

پيمان هاي استراتژيك

مزاياي پيمان هاي استراتژيك

معايب پيمان هاي استراتژيك

برخوردار شدن از صرفه جويي هاي مكاني

صرفه جويي هاي ناشي از منحني تجربه

اهميت و نقش منحني تجربه

فشارها يا اجبارها براي پاسخ گويي محلي

دانلود

پیشگوی اعظم

من از دوران نوجوانی رویایی داشتم! رویای تاسیس یک مکان برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات خودم و همچنین جایی برای دانشجویان و دانش آموزان عزیز که بتوانند تمامی مقالات و جزوات مورد نیاز خودرا از طریق یک سایت مرجع تامین کنند.اکنون،این رویا،godofdoc (خدای داکیومنت) نام دارد D:a

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *