پاورپوینت در مورد انضباط در سازمان و رسیدگی به شکایات کارکنان

پاورپوینت در مورد انضباط در سازمان و رسیدگی به شکایات کارکنان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .PPT ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 27 اسلاید


 قسمتی از متن .PPT : 

 

موضوع :

انضباط در سازمان و رسیدگی به شکایات

کارکنان

استاد محترم:

دکتر جعفر بیک زاد

تهیه و تنظیم :

هادي خدايي

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

ورودی مهر ماه 88

؟

تعريف انضباط :

انضباط درفرهنگ لغات مترادف با مفهوم هايي نظير تربيت،کنترل،نظم و نظارت،حس فرمانبرداري،خوي اطاعت و نظير آنها آورده شده است. از مجموع اين مفاهيم مي توان نتيجه گرفت که انضباط عبارت است از اعمال تربيتي که باعث ايجاد نظم در کار و حس انجام وظيفه طبق موازين تعيين شده،در افراد مي شود .

؟

تخطي از آنها کارکنان را با نوعي تنبيه روبرو مي سازد.

در اغلب متوني که با مديريت منابع انساني ارتباط دارند، انضباط مترادف با دسيپلين به مفهوم تنبيه آورده شده است که از اين ابزار تنها زماني بايد استفاده شود که ساير اقدامات با شکست مواجه شده باشند.

(ميرسپاسي، 1366،ص 437)

دانلود

پیشگوی اعظم

من از دوران نوجوانی رویایی داشتم! رویای تاسیس یک مکان برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات خودم و همچنین جایی برای دانشجویان و دانش آموزان عزیز که بتوانند تمامی مقالات و جزوات مورد نیاز خودرا از طریق یک سایت مرجع تامین کنند.اکنون،این رویا،godofdoc (خدای داکیومنت) نام دارد D:a

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *