مدیریت عوامل استرس زا در محيط كاري كاركنان PPT

مدیریت عوامل استرس زا در محيط كاري كاركنان PPT

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت مدیریت  عوامل استرس زا  در محيط كاري كاركنان

فرمت : PPT

حجم : 1.1 مگابایت

تعداد اسلاید : 35

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

  • مقدمه
  • اهميت موضوع يا ضرورت تحقيق
  • مفهوم استرس
  • نگرشهاي مربوط به استرس
  • ماهيت فشارهاي عصبي
  • شخصيت و فشارهاي عصبي
  • عوامل استرس زا
  • نشانه ها، عوارض و پيامدهاي استرس
  • نشانه هاي فرسودگي شغلي ناشي از استرس
  • چگونگی عملکرد استرس
  • عملكرد شغلي و رابطه آن  با فشار هاي عصبي
  • مديريت استرس

 

استرس يا تنيدگي تا آن اندازه از اهميت برخوردار ميباشد كه آن را بيماري قرن حاضر دانسته اند.

شايد تصور بر اين باشد كه استرس، با شرايطي مثل زلزله، جنگ، بلاياي طبيعي و ديگر مصائب بزرگ ارتباط داشته باشد ولي امروزه ثابت شده است كه يك مشاجره كوچك يا ماندن در يك صف يا جا گذاشتن وسايل كار در منزل و يا حتي مسائل به ظاهر كم اهميت تر نيز ميتوانند عامل استرس باشند و حتي گاهي مجموع اين تنش هاي جزئي، ميتواند آسيب زننده تر از از استرس هاي عمده ذكر شده در بالا باشد.

در اين مجموعه تلاش شده است تا موضوع استرس شغلی کارکنان از زاویه های مختلف از جمله مفاهیم مربوط به استرس شغلی, نگرشهاي مربوط به استرس, ماهيت فشارهاي عصبي و رواني, شخصيت و فشارهاي عصبي و رواني, عوامل ایجاد استرس در محيط سازماني, نشانه ها، عوارض و پيامدهاي استرس, چگونگی عملکرد استرس, نظریه های مربوط به عملكرد شغلي و رابطة آن  با فشار هاي عصبي و رواني, مديريت استرس, مورد بررسی قرار گیرد.

دانلود

پیشگوی اعظم

من از دوران نوجوانی رویایی داشتم! رویای تاسیس یک مکان برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات خودم و همچنین جایی برای دانشجویان و دانش آموزان عزیز که بتوانند تمامی مقالات و جزوات مورد نیاز خودرا از طریق یک سایت مرجع تامین کنند.اکنون،این رویا،godofdoc (خدای داکیومنت) نام دارد D:a

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *