مدیریت استراتژیک بازاریابی PPT

مدیریت استراتژیک بازاریابی PPT

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی

فرمت : PPT

حجم : 4.1 مگابایت

تعداد اسلاید : 55

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

 

بخش یک: مباحث کلیدی برنامه ریزی بازاریابی

 

الف- تعریف برنامه ریزی بازاریابی

     برنامه ریزی بازاریابی به طور ساده توالی منطقی و مجموعه فعالیتهایی است که منجر به تدوین اهداف و استراتژی های بازاریابی و تنظیم برنامه هایی برای تحقق آنها می شود.

 

ب-هدف برنامه ریزی بازاریابی

     هدف کلی و مقصد برنامه ریزی بازاریابی،شناسایی و ایجاد مزیت رقابتی است.

 

ج-اهمیت و ضرورت برنامه ریزی بازاریابی برای سازمانها و موسسات امروزی برنامه ریزی بازاریابی به دلایل زیر برای یک سازمان بسیار لازم است :

1-افزایش تلاطم،پیچیدگی و رقابت در محیط بازاریابی وکسب وکار

2-سرعت تغییرات تکنولوژی

3-نیاز سازمان به منظور :

•کمک به شناسایی منابع مزیت رقابتی
•تقویت نگرش سازماندهی شده
•توسعه و بهبود دقت و شفافیت در امور
•اطمینان از روابط ثابت، سازگار و هماهنگ بین بخشها و فعالیتها

4-نیاز مافوقها برای مطلع شدن و آگاهی یافتن

5-نیاز حوزه های عملکردی غیر بازاریابی جهت کسب حمایت

6-نیاز زیردست ها برای :

•  کسب منابع
•  ایجاد تعهد
•  تعیین اهداف و استراتژی ها

 

دانلود

پیشگوی اعظم

من از دوران نوجوانی رویایی داشتم! رویای تاسیس یک مکان برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات خودم و همچنین جایی برای دانشجویان و دانش آموزان عزیز که بتوانند تمامی مقالات و جزوات مورد نیاز خودرا از طریق یک سایت مرجع تامین کنند.اکنون،این رویا،godofdoc (خدای داکیومنت) نام دارد D:a

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *